هر ماینر چقدر برق مصرف می‌کند؟/ امحا ماینرهای غیرمجاز با مجوز سازمان اموال تملیکی  

مدیرکل هوشمند‌سازی و فناوری‌های نوین توانیر با اشاره به مجوز جدید سازمان اموال تملیکی اظهار کرد: امسال با این مجوز امکان امحای ماینرهای غیرمجاز کشف و جمع آوری آنها شده فراهم شده است.

حامد احمدی، مدیرکل هوشمند‌سازی و فناوری‌های نوین توانیر با اشاره به امحا ماینرهای غیرمجاز با مجوز سازمان اموال تملیکی گفت: با اجرای قانون امحای ماینرهای غیرمجاز، برای نخستین بار در مشهد تعداد ٨٨٢ دستگاه ماینر غیرمجاز جمع آوری و امحا شد.

وی در ادامه با بیان اینکه امسال با مجوزی که برای نخستین بار از سازمان اموال تملیکی گرفته شد، امکان امحای ماینرهای غیرمجاز کشف و جمع آوری آنها شده فراهم شده است ، افزود: هر دستگاه ماینر معادل مصرف برق سه خانوار را به خود اختصاص می‌دهد.

احمدی در این راستا تصریح کرد: در این شرایط و روزهای گرمی که سپری می‌کنیم، استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های ماینر و استخراج رمزارز به این شیوه، برای مدیریت شبکه برق بسیار مضر است.

وی همچنین افزود: در جدیدترین تلاش‌ها تعداد ١٦٤ دستگاه ماینر غیرمجاز در تبریز و ٢٧٦ دستگاه در شیراز کشف و ضبط شده است.

مدیرکل هوشمند‌سازی و فناوری‌های نوین توانیر ادامه داد"  برای افرادی که به معرفی ماینرهای غیرمجاز اقدام کنند پاداش‌های خوبی در نظر گرفته شده که در همین زمینه به ازای هر دستگاه ماینر غیرمجاز کشف شده، مبلغ یک میلیون تومان و تا سقف ٢٥ میلیون تومان پاداش تعلق می گیرد.

وی همچنین تاکید کرد: ماینرهای غیرمجاز جمع‌آوری شده علاوه بر پرداخت جریمه‌های نقدی، به مراجع قضایی نیز معرفی خواهند شد. 

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود